Як фахівець відділу по роботі з клієнтами ти будеш прислухатися до потреб та проблем наших клієнтів. Крім того, ти будеш обробляти їхні запити через різні канали. Ці запити, як правило, будуть стосуватися питань щодо продуктів, доставки та рекламацій, а також надання послуг з продажу.
У цій ролі ти налаштовуватимеш сервіси, збиратимеш відгуки, працюватимеш з кількома системами та будуватимеш цінні стосунки - і все це водночас з наданням найкращого сервісу для клієнтів.
Як завідуючий відділу по роботі з клієнтами, ти будеш частиною операційної команди, яка піклуватиметься про потреби наших клієнтів. Разом з тим, ти отримаєш можливість досягати цілей у межах своєї зони відповідальності, що продемонструє твою здатність продовжувати кар'єру в сфері обслуговування клієнтів.
Як завідуючий відділу по роботі з клієнтами ти отримаєш можливість стати експертом в одній або декількох сферах по роботі з клієнтами, матимеш змогу навчати членів своєї команди, ділячись найкращим досвідом роботи у своїй сфері.
Як лідер команди відділу по роботі з клієнтами, ти будеш відповідати за те, щоб вести свою команду до поставлених цілей разом з керівником відділу по роботі з клієнтами. Разом з ними ти плануватимеш і керуватимеш повсякденними задачами команди.
Працюючи на посаді лідера команди відділу по роботі з клієнтами, ти відіграєш важливу роль у розвитку своєї команди, створюючи при цьому атмосферу доброзичливості та мотивації для кожного.
Як керівник відділу по роботі з клієнтами, ти будеш нести загальну відповідальність за роботу відділу по роботі з клієнтами та відстежувати відповідні ключові показники. Крім того, ти будеш забезпечувати навчання, розвиток та мотивацію своєї команди.
Загалом, твоїм найважливішим завданням буде забезпечення того, щоб твоя команда щодня надавала нашим клієнтам відмінний сервіс кожного дня.